Офіційний сайт управління охорони здоров'я Сумської ОДА

Розділи сайту
Календар
«    Июль 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Архіви
Июль 2019 (15)
Июнь 2019 (22)
Май 2019 (12)
Апрель 2019 (25)
Март 2019 (25)
Февраль 2019 (17)

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією


Опитування

Чи вважаєте Ви за потрібне щорічно проходити медичний огляд?
Так, це допоможе зберегти моє здоров'я
Ні, мені це не потрібно
Ще не визначився
Хмара тегів
Популярне
build_links(); ?>
Кориснi посилання



Для громадян, що змушені покинути свої оселі



ЯК ПАЦІЄНТУ ЗМІНИТИ СВІЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ, ВКАЗАНИЙ У ДЕКЛАРАЦІЇ З ЛІКАРЕМ

При поданні декларації пацієнт для автентифікації може обрати підтвердження за номером телефону. Саме на цей номер людина буде отримувати повідомлення з номером та кодом підтвердження електронного рецепту на лікарські засоби за програмою «Доступні ліки». Водночас, пацієнт пізніше може змінити номер телефону. Як змінити номер телефону у декларації:

  • Зверніться до НСЗУ з запитом на зміну методу автентифікації. Відтепер це можна зробити за спрощеною процедурою – через онлайн форму на сайті НСЗУ (розділ Громадянам, підрозділ Користувачам ЕСОЗ) https://bit.ly/2XmbSxZ.
  • За поданим запитом пацієнта Національна служба здоров'я України змінює налаштування (скидає позначення методу аутентифікації в електронній системі охорони здоров'я) і з’являється можливість оновити номер телефону.
  • Протягом декількох днів після подання запиту чи пізніше прийдіть на прийом до свого лікаря та подайте нову декларацію з внесенням актуального номеру телефону пацієнта.

Докладніше читайте на сайті НСЗУ та дивіться відео. Також звертайтесь до контакт-центру НСЗУ за коротким номером 16-77.

 

Джерело:http://moz.gov.ua/article/reform-plan/jak-pacientu-zminiti-svij-nomer-telefonu-vkazanij-u-deklaracii-z-likarem?fbclid=IwAR2QcseV0OAvbyMrc86n4zbyQKg_PZYp_tpOfbU7R-CYN56F0F_9TL1Ao10