Офіційний сайт управління охорони здоров'я Сумської ОДА

Розділи сайту
Календар
«    Февраль 2014    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
Архіви
Июль 2018 (11)
Июнь 2018 (20)
Май 2018 (21)
Апрель 2018 (26)
Март 2018 (37)
Февраль 2018 (24)

Зворотній зв'язокЗв'язок з адміністрацією


Опитування

Чи вважаєте Ви за потрібне щорічно проходити медичний огляд?
Так, це допоможе зберегти моє здоров'я
Ні, мені це не потрібно
Ще не визначився
Хмара тегів
Популярне
build_links(); ?>
Кориснi посилання



Для громадян, що змушені покинути свої оселі



Звернення громадян під постійним контролем управління охорони здоров’я

Звернення громадян під постійним контролем управління охорони здоров’яЗвернення громадян до управління охорони здоровя обласної державної адміністрації та до інших державних установ – це демократичне і Конституційне право кожного, яке утверджене Указом Президента України 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування.


В управлінні охорони здоровя розроблені графіки особистого прийому громадян керівництвом та головними спеціалістами в робочі дні, позаробочий час, суботні дні та під час виїзного прийому громадян. На дошці оголошень управління оприлюднені також графіки прийому громадян керівництвом Міністерства охорони здоровя.


За 12 місяців 2013 року на особистому прийомі у начальника управління охорони здоровя Петра Павлюка було прийнято 92 громадян, порушено 91 питання, із яких 40 вирішено позитивно. Заступниками начальника протягом року розглянуто 140 звернень, із них вирішено позитивно – 18. На інші звернення надано детальні роз’яснення.


В управлінні охорони здоров’я створені всі умови для письмових звернень. Протягом року до управління охорони здоров'я надійшло 672 письмових звернень, в яких порушено 729 питань, зокрема, від Міністерства охорони здоров’я – 162, Урядової гарячої лінії Міністерства охорони здоров’я – 33, від обласної державної адміністрації – 203, від інших установ – 92, від громадян поштою – 182. Вирішено позитивно - 273 звернень, роз’яснено 348 звернень в межах компетенції керівництва УОЗ. Кожен відвідувач має можливість отримати кваліфіковану юридичну консультацію щодо права на звернення та захист своїх інтересів.


Всі звернення які надходять до Урядової "гарячої телефонної лінії та державної установи "Сумський обласний контактний центр розглядаються невідкладно і ретельно опрацьовуються для забезпечення позитивного реагування на порушені питання. Протягом 2013 року було розглянуто 395 звернень на Урядову "гарячу телефонну лінію державної установи "Сумський обласний контактний центр, із них вирішено позитивно 169, отримали роз’яснення 226 заявників. Більшість питань які були поставлені в зверненнях стосувалися діяльності медичних закладів, забезпечення хворих безкоштовними лікарськими засобами, допомоги в лікуванні та протезуванні.


Із загальної кількості звернень, які надійшли до управління поштою - 46 скарг, 10 пропозицій, із них 5 - вирішено позитивно. Були надані пропозиції стосовно ведення здорового способу життя серед населення, щодо лікування та реабілітації онкологічних хворих. Надійшло також 13 подяк, в тому числі особисто начальнику управління охорони здоров’я облдержадміністрації Петру Павлюку, 2 подяки ендокринологу Сумської міської клінічної лікарні № 1, 2 подяки колективу КУ "Сумська обласна клінічна лікарня”, подяка головному лікарю КУ "Обласна стоматологічна поліклініка”, лікарю ОКЗ "Сумський обласний кардіологічний диспансер”, колективу поліклінічного відділення Конотопської центральної районної лікарні, лікарю-невропатологу ОКЗ "Сумський обласний диспансер радіаційного захисту населення”, колективу Лебединської центральної районної лікарні, головному лікарю обласного психоневрологічного диспансеру, завідуючому хірургічним відділенням обласного клінічного госпіталю для інвалідів Вітчизняної війни.


Протягом року виїзні прийоми громадян начальник управління Петро Павлюк та його заступники провели в Білопільській, Лебединській, Недригайлівській, Охтирській, Путивльській, Роменській, Шосткинській, Середино-Будській та Ямпільській центральних районних лікарнях.


За звітний період спеціалістами управління проведено навчання для головних, обласних спеціалістів управління охорони здоров’я Сумської обласної державної адміністрації, головних лікарів та спеціалістів відповідальних за даний розділ роботи в лікувально-профілактичних закладах області, на тему: "Порядок роботи зі зверненнями громадян, в тому числі підготовка проектів відповідей”.


В управлінні охорони здоров’я функціонує "гаряча” телефонна лінія, де згідно графіка, чергують керівники підрозділів, головні, обласні спеціалісти управління охорони здоров’я та головні лікарі обласних лікувально-профілактичних закладів. Протягом 2013 року на "гарячу” телефонну лінію управління охорони здоров’я надійшло 90 звернень, із них 88 вирішено позитивно, на 2 звернення надано детальні роз’яснення.


В управлінні охорони здоровя проводиться постійний моніторинг термінів розгляду звернень громадян. Щопонеділка на апаратній нараді у начальника управління охорони здоровя спеціаліст, відповідальний за роботу зі зверненнями громадян, доповідає про результати роботи за минулий тиждень. Відповідальність за звернення громадян в закладах охорони здоров’я та стан виконавської дисципліни покладено на всіх керівників закладів охорони здоров’я.